Torsdag

Kom precis hem från skolan, sista lektionen var matte där vår lärare Maija bjöd på frukt :)
men tyvär så ska det alltid finnas någon i klassen som ska förstöra allt, t.ex börja kasta ett äpple på någon eller ja, hur som helst bara fjanta sig! blir bara så himla arg, nu har vår matte lärare liksom varit snäll och köpt frukt åt oss, så börjar man och förstöra och visa att man är otacksam, väx upp killar! (ja det råka vara killar denna gång).
Fick också precis i mig lite spagetti som mamma lagat, mums! har alltid älskar spagetti, eller allt som har med pasta att göra. Förutom soppor då. Senare till kvällen så måste jag skriva om en film vi såg, tror den heter Blood Diamond, en jättebra film! man vill liksom gråta när man ser den, för det visar verkligen hur det är i vissa länder.
Dock så har jag en jäkla massa läxor och prov som kommer i de följande veckorna, tror inte jag kommer hinna med allt, helt otroligt.



kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0