Tisdag

Hej där! :p

Kom hem för ett par timmar sedan, kollade nämligen på dans i skolan där ett par vänner till mig tränar en massa små tjejer, dom dansade lite street och en massa annat. Det såg väldigt jobbigt ut när dom träna, själv skulle jag dö efter drygt 5 minuter, men så är det när man inte rör på sig haha. På tala om det så ska jag ut och jogga imorgon med Amina och några andra tjejer från skolan, ska bli kul!. Synd bara att det är så mörk, man vill ju inte ramla i en vattenpöl eller kanske till och med trampa ner på en mjuk äcklig klump (syftar på hundbajs). Idag i skolan så blev det brandlarm, eller ja, larmet tjöt inte men lärarna skrek att vi skulle ut, så där stod vi alla och frös i regnet bara för att någon tönt hade smällt en raket i rasthallen, moget gjort.

Visste ni att jag var en punkare för ett par år sedan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0