Godmorgon&Dagens outfit

Har precis käkat frukost och tagit på mig mina kläder. Idag kör jag mycket med rosa haha (älsklings färg). Nu ska jag sitta och plugga Fysik tills klockan blir 09.00 då jag lär dra iväg till skolan. Ska också möta upp Sara på vägen eftersom att vi tar samma väg (när jag kommit halvvägs) till skolan. Jag antar att hon börjar dagen med Biologi eller Kemi, själv så börjar jag dagen med Fysik prov :) låter inge kul va?, hoppas allt går bra eftersom att jag inte har pluggat så värst mycket, meningen var att jag skulle vakna vid 07.00 men haha nej det hände aldrig, låg istället och sov i min mysiga säng som fortfarande skriker efter mig (yees honey, coming soon!)
Ps: brukar ni bädda sägen? själv har jag en dålig vana, kommer inte ihåg när det var sist jag bädda min säng eftersom att jag alltid klagar på att jag inte hinner (det tar bara en minut), orkar inte heller göra det just nu även fast jag börjar senare.

Dagens Outfit





´

Vill ni veta hur det gick på Fysik provet? då får ni kika in här vid 16.00
puss så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-24 @ 11:04:18
URL: http://inspirationbyemelie.blogspot.com
Postat av: jannica

Hoppas du får en fin måndag:)

2008-11-24 @ 15:56:37
URL: http://jannicalouise.blogg.se/
Postat av: ami

Var med och tävla om Minimarkets kängor!

2008-11-24 @ 15:57:47
URL: http://metrobloggen.se/onechance

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0