Folk som

Hallå där!
vaknade för 10 minuter sedan, snart måste jag in till toan och byta om sedan sminka mig. Idag blir det en lång skoldag, jag slutar vid halv fyra, efter det så ska jag och Carro träna i en timma, vi får se vart vi ska jogga.
Vet dock inte om jag nämt det förr i bloggen, men en sak ska ni ha klart för er, ni kan kränka mig och säga en massa saker som skulle kunna få någon annan att böla, men tyvär, tro inte att ni kan få mig att gråta eftersom att det visar bara vem det är som har dåligt självförtroende, och jaa, jag syftar på en tjej som klickade in här igår ;) synd att du inte var lika modig och skrev ditt namn, det var ju ändå en jävla glapp i käften på dig.

Nejnej! frukost var det! :)
nu ska jag mumsa i mig flingor

och så här gott ser det inte ut kan jag säga


kram


Kommentarer
Postat av: Zäta

ha en bra dag :)

2008-11-10 @ 17:23:08
URL: http://www.metrobloggen.se/mikaelaz
Postat av: Ida Björck

tack :D

2008-11-10 @ 23:31:09
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0