~

hi meine Babys! Haha det betyder "hej mina älsklingar" fast på tyska :)

Sitter just nu och spelar bubbles på spelo.se, har även en tjatig lillebror som skriker att han ska ha datorn, säger bara tyvär lillen "go to hell", du kan inte få allt du vill och när du vill!. Problemet med småsyskon är att dom tror att dom ska få precis allt när dom vill, och om dom inte får som dom vill så ska det väl alltid bli "mamma jag får inte datorn, jag får inte blablabla" är det bara jag som ahr det här problemet? jag hoppas inte det iallafall. Han är väl ungefär 8a år, man växer aldrig i det här huset, utan man blir bara mer barnslig och fjantig, så för oss spelar det ingen roll om man är 50 eller inte haha ^^




bis später!   ses senare! :*

Kommentarer
Postat av: GAY LIFE IN STYLE

hihi ^^

2008-11-24 @ 21:39:28
URL: http://pinkpoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0