En skön fredag

Hallå där :)
Idag är det fredag! nämligen min favodag, vet dock inte varför, men det är väl i stort sätt bara för att man är ledig i två dar haha. Idag har jag inte gjort så mycket, har gjort en sak som jag inte tänker nämna här i bloggen, ska se först om mina polare i skolan märker något innan jag berättar ;). Nu blir ni nyfikna va? Just nu glor jag på Singing Bee, tror det är final i dag bland alla som kommit vidare, på tala om Singing Bee, gissa vilka jag såg bland publiken? Kissie&Claudia, man blev ju lite överaskad. Nu är det dags för idol!, Tiffany sprang precis ner för att kolla vem som åker ut ikväll, vi får hoppas att det inte blir Robin Bengtsson :)


kram

Kommentarer
Postat av: Carro

jag vetjagvetjagvetjagvetjag vetjagvetjagvet vad duhargjort! :D

2008-11-14 @ 23:36:23
Postat av: caroline

tack söta du !natti natt<3

2008-11-15 @ 00:13:24
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

tyckte att robin b skulle ha åkt ut xD

2008-11-15 @ 09:48:42
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0